Contact vóór de boodschap
Ons werk is mensenwerk, dus komt contact vóór de boodschap. Daarom ontmoeten we je graag voordat we écht aan de slag gaan. Met plezier komen we naar je toe en ben je welkom bij ons op kantoor voor een kop koffie (of thee).
Tot snel!
Neem direct contact op!
Laat je vraag, opmerking, tip of idee hier achter en we nemen binnen 1 werkdag contact met je op.
Laat het ons weten als je een klacht hebt
We vinden het belangrijk dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Is dat niet het geval? Dat vinden we uiteraard jammer. Laat het ons weten, zodat we samen naar een passende oplossing kunnen zoeken.
Deel je klacht bij voorkeur met de medewerker met wie je contact hebt gehad. Zo kunnen we direct met je in gesprek en kijken hoe we je kunnen helpen.
Wil je je klacht liever op een andere manier melden? Vul dan ons klachtenformulier in of neem contact op met Sabine Mastwijk of Thomas de Vries. We behandelen alle klachten uiteraard vertrouwelijk.
Naar de uitgebreide klachtenprocedure >
Klachtenformulier >
Facturatie ‘vrij van BTW’
Indien gekozen wordt voor een programma dat kan doorgaan als opleidingsactiviteit, is het mogelijk een factuur zonder BTW aan te vragen. Als je daar voor kiest dan rekenen we een kostendekkende correctie van 7% op de investering. Desondanks valt het totaalbedrag van je investering hierdoor 14% lager (21% – 7% = 14%) uit.
Sinds 2024 zijn we netwerkpartner van Het Crisisteam, gedragsexperts in crisismanagement. We houden ons bezig met het opleiden en trainen van professionals op het terrein van risicomanagement en gevaarsbeheersing vanuit gedragskundig perspectief.
Meer weten over dit initiatief?
Check hetcrisisteam.nl of neem contact met ons op.